Pro naše zákazníky jsme připravili speciální akci "Servis bez starostí". V případě pokud během dvouleté záruční doby nastane případ poruchy nebo závady přístroje, zajistíme vyzvednutí a zpětné doručení měřicího přístroje u zákazníka ZDARMA. Šetříme Váš čas a Vaše peníze.
Nyní v případě reklamace přístroje stačí když nás kontaktujete a my vše vyřídíme za Vás. Pro vyzvednutí a zpětné odeslání k Vám využíváme služeb kurýrní společnosti GLS.
Postup je následující:
1. V případě poruchy nebo závady (reklamace v rámci záruční doby) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
2. Po zaslání adresy vyzvednutí objednáme kurýra GLS
3. Obvykle na další pracovní den Vás kurýr bude kontaktovat a vyzvedne zásilku u Vás
4. Po doručení přístroje k nám se vyjádříme k reklamaci, případně provedeme nezbytné servisní úkony
5. Přístroj Vám doručíme zpět GLS kurýrem
V případě, že se reklamovaná závada neprojeví, zákazníkovi budeme dodatečně účtovat náklady na přepravu dle platného ceníku.
Službu vydzvihnutie a zpětné doručení zboží nabízíme i zákazníkům, kteří potřebují poslat přístroj k nám na kalibraci nebo servis. Tato služba je zpoplatněna dle aktuálního ceníku.
Cena dopravy prostřednictvím kurýra GLS:
Služba | Cena dopravy: |
---|---|
Vyzvednutí a zpětné doručení balíku GLS | 350 Kč bez DPH / 420 Kč s DPH |